یزدفردا: استاندار یزد با بیان اینکه تفکرات و مکتب اقتصادی آیت الله رئیسی بیش از هر حوزه دیگری به بخش تعاون نزدیک بود، گفت: با توجه به شعار سال قرار بود سال ۱۴۰۳ فصل برجسته‌ای برای بخش تعاون باشد که رئیس جمهور طبق مصلحت پروردگار به فیض شهادت نائل آمدند.

به گزارش یزدفردا: اعضای هیات رئیسه اتاق تعاون استان به منظور تسلیت شهادت حضرت آیت الله رییسی (ره) و همراهان گرامی ایشان با استاندار یزد دیدار کردند.
 
استاندار یزد در این دیدار با بیان اینکه رئیس جمهور یک کشور فارغ از خط و خطوط سیاسی متعلق به همه ملت است، اظهار کرد: رفتار، منش و افکار یک رئیس جمهور نه تنها بر یک کشور بلکه بر کل منطقه و کشورهای جهان تاثیرگذار خواهد بود.
 
وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص شهید آیت الله رئیسی مبنی بر اینکه «بهترین‌ها در زیر این آسمان را از دست داده‌ایم» گفت: بر اساس آیات شریفه قرآن «کسانی که کارهای خود را برای خداوند انجام دهند، خداوند نیز مهر و محبت او را در دل مردم می‌کارد.»
 
مهران فاطمی با اشاره به ویژگی‌های منحصر به فرد رئیس جمهور شهید کشور تصریح کرد: مهمترین ویژگی‌های شهید آیت الله رئیسی ارتباط با خدا و ترجیح خداوند بر هر امری، اخلاص در عمل، صادق الوعد بودن، پرهیز از نگاه سیاسی و محبت واقعی به مردم بود.
 
وی با بیان اینکه تفکرات و مکتب اقتصادی آیت الله رئیسی بیش از هر حوزه دیگری به بخش تعاون نزدیک بود، گفت: با توجه به شعار سال قرار بود سال ۱۴۰۳ فصل برجسته‌ای برای بخش تعاون باشد که رئیس جمهور طبق مصلحت پروردگار به فیض شهادت نائل آمدند.
 
استاندار یزد در ادامه با اشاره به توجه ویژه رئیس جمهور شهید به استان‌های محروم کشور در دوران ریاست بر قوه قضاییه و قوه مجریه، عنوان کرد: تاکید ایشان همواره بر عدم جدا شدن از مردم در برنامه‌ریزی‌های دولت بود.
 
وی در ادامه به تولید گفتمان مردم‌داری، خدمت و تحول توسط شهید آیت الله رئیسی اشاره کرد و افزود: بر این اساس امکان دوری از متن مردم توسط رئیس جمهور و کارگزاران بعدی وجود نخواهد داشت و این گفتمان دولت سیزدهم افزایش توقع مردم از مسئولان را به همراه دارد.
 
فاطمی در پایان خاطرنشان کرد: بدون تردید در دولت چهاردهم خط خدمتگزاری به مردم، ولایت مداری و مدیریت انقلابی و جهادی به برکت خون شهدای خدمت پررنگ‌تر از گذشته تداوم پیدا خواهد کرد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا